هدیه خدا

کاش میدانستم چیست، آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست ؟ تقديم به صاحب چشماني كه موجب آرامش من است و صدايش دلنشين ترين ترانه ي من

بزرگ شدنت❤

1398/11/18 18:50
نویسنده : مامان فاطمه
73 بازدید
اشتراک گذاری
سلام زندگی جانم چیزی نمونده تا ۷ ماهت پر بشه

فقط ۴ روز

امروز عصر وقتی بغل خاله فائزت بودی دست زدی، اوایل  میخواستی دستاتو بکوبی اما نمیتونسی بهم برسونیش کوچولوی مهربونم من فدای تو بشم ، چند وقته وقتی میزارمت زمین روشکم خوابی احساس میکنم خودتو میکشی اینور اونور ،سینتو میاری بالا تا یچیزی توجهت و جلب میکنه،‌عزیزدل مادر تو چقد بزرگ شدی انگار همین دیروز بود گذاشتنت بغلم جان دلم

این چن روزی ک بخاطر مریضیت اومدیم خونه مامان بزرگت قشنگ بهش عادت کردی حتی دیگه اونو بیشتر از من دوس داری، وقتی میاد ذوق میکنی و دستاتو میبری سمتش تا بغلت کنه خاله هاتم میشناسی تا از پیشت میرن به گریه میفتی الهی من نبینم غمتو عزیزتر از جانم

امیدوارم تمام تلاشمو بکنم تا خوب تربیتت کنم از خدامیخوام همیشه و همه جا و در تمام مراحل زندگیت موفق باشی نفسم💕
پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد