هدیه خدا

کاش میدانستم چیست، آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست ؟ تقديم به صاحب چشماني كه موجب آرامش من است و صدايش دلنشين ترين ترانه ي من

عشق من به دخترم

1398/7/3 22:46
نویسنده : مامان فاطمه
67 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزدلم عشق جانم دختر قشنگم، امروز ۱۰ هفته و ۴ روزته ، این روزا قشنگ میخندی ،همش دنبال توجهی، دوس داری همش کنارم باشی، از خودت صدا در میاری پاهاتو میاری بالا دستاتو میبری سمت دهنت مامان فدات بشه، وقتی شیر میخوری با چشمات زل میزنی تو چشای مامانت دست به سینه و مودب ، قربونت برم فرشته ی کوچولوی من، باورم نمیشه چقد زود گذشت انگار همین دیروز جواب ازمایشم گرفته بودم خدایا شکرت،زیباترین هدیه ی من تویی نفسم  دختر عزیز تر از جانم دوستت دارم.
پسندها (1)

نظرات (1)

❤️Maman juni❤️Maman juni
4 مهر 98 6:07
بهترین هدیه ی خداوند دختردار شدنه🌹🌹🌹
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد