هدیه خدا

کاش میدانستم چیست، آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست ؟ تقديم به صاحب چشماني كه موجب آرامش من است و صدايش دلنشين ترين ترانه ي من

خدایا

1398/12/20 19:30
نویسنده : مامان فاطمه
63 بازدید
اشتراک گذاری
خداجونم باورم نمیشه دخترم دوروز دیگه ۸ ماهش پر میشه میره تو ۹ ماهگی چه بزرگ شده دلبر شده ناااااز من خوشگل من ، اول گفت قاقا بعد دده بعد اجه این تازگیام میگه بابا ماما جان دلم نفس زندگیم خداروشکر میکنم ک دارمت چند روز پیش متوجه شدم نگاه به دست و انگشتت میکنی با دقت بعد به حالت رقص در میاری دستتو 💓😘با دو تا دستت محکم میزنی رو پاهات عزیزترینم خدا نگهت داره برام بهترینا رو برات از خدا میخام جان دل مادر 😍😍😍یادم نمیره روزی که داشتم بهت زرده تخم‌مرغ میدادم بابات از سرکار اومد تا دیدیش همش میخواستی بپری بغلش انقد ذوق کردی و خوشال شدی دیدیش اصلا شاخ دراوردیم فدای تو مادر 😙
پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد