هدیه خدا

کاش میدانستم چیست، آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست ؟ تقديم به صاحب چشماني كه موجب آرامش من است و صدايش دلنشين ترين ترانه ي من

حوالی یازده ماهگی

1399/3/12 20:12
نویسنده : مامان فاطمه
134 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عسل مامان خیلی وخته ب اینجا سر نزدم .تو الان ۱۰ ماه و ۲۱ روزته ،، تو ده ماهگی چهاردست و پا رفتی درست وقتی که دیگه توقع ازت نداشتم😂 مامان فدات بشه گلابی من انگار همین دیروز بود میترسیدم نگهت دارم مبادا جاییت درد بیاد .خدا الان ۲ تا دندون به چهارتا دندونت اضافه شده .تو ماه رمضون سحری رو گذاشتم اومدم پیشت باهم بازی میکردیم ک یهو دهنت باز کردی دوتا دندون جوونه زده بود مامان دورت بگرده جان من .الان میگه اَیو یعنی الو با ما خخخ .هرچی هم دم دستته انگار موبایله .میگی ایش ایش اش .جان دلم ان شاءالله همیشه بخندی بزرگ شدنتو ببینم لحظات خوشیت کنارت باشم دخترکم😍چندروز پیش بعد مدتها دخترخالت و دیدی گفتیم بوسش کن بوسش کردی انقد دوسشش داری دختر مهربونم😍😚 مامان فدای دستو پات بشه خوشگلم چیزی نمونده به یک سالگیت جان دلم ان شاءالله همیشه سالم باشی 😚
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد